.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتصاب مدیران کل تامین اجتماعی و درمان استان؛
تغییرات به مجموعه تامین اجتماعی مازندران رسید
مدیرکل جدید تامین اجتماعی و مدیر درمان این مجموعه امروز پنجشنبه در مراسمی با حضور معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور در ساری معرفی شدند.
تغییرات به مجموعه تامین اجتماعی مازندران رسید

به گزارش شمال نیوز، در این مراسم حکم مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور برای «حسن فلاح» به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی مازندران قرائت و او به مجموعه مدیران و کارکنان اداره کل معرفی شد.

فلاح پیش از این معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران بود.

 

در این مراسم از زحمات بیش از چهار ساله سیدعلی اصغر محمودی به عنوانن مدیرکل تامین اجتماعی مازندران قدردانی شد. محمودی که از ایثارگران مازندران است پس از ۳۵ سال سابقه کار در سازمان تامین اجتماعی به کسوت بازنشستگی درآمده است.

 

 همچنین در این مراسم حکم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور برای دکتر کاظمی نیا به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی مازندران قرائت و این مدیر جدید بیمه ای هم به مجموعه  معرفی شد. کاظمی نیا نیز سابقه خدمت در مدیریت درمان استان را در حوزه اسناد پزشکی دارد.

 

پیش از این دکتر محمد خورشیدی طی ۱۵ سال مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران بود که در این مراسم از خدمات وی قدردانی شد.

 

شمال نیوز ضمن عرض تبریک به برادران فلاح و کاظمی نیا، ارزوی توفیق و خسته نباشید به اقایان محمودی و خورشیدی در تمامی مراحل زندگی 

 

به گزارش ایرنا، استان مازندران دارای حدود سه میلیون و ۳۰۰هزار نفر جمعیت است که طبق آمار رسمی ۵۸درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 28 اسفند 1400
ارزوی موفقیت برای دو عزیز ولی حیف از دکتر خورشیدی که مدیری بسیار توانمند و لایق در سطح استان و حتی کشور بودند و درمان تامین اجتماعی شاهد خدمات ارزنده ای از سوی ایشان در طی این سالها بوده است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.251 seconds.